And and era comes to an end.

7.6.2013

Sista dagen i Koh Tao. Vi har varit ute pa resa sen 27 september 2012, och nu har det blivit dags att aka hem. Slut pa pengar, fodelsedagar och vanner drar oss hemat, och det ar med valdigt blandade kanslor som vi aker. Bade bra och daliga. Det ska bli sa kul att fa komma hem och traffa alla igen, familj, vanner, husdjur, men det kommer bli tungt att ga tillbaka till det verkliga livet. Jobba, civilisation. Men det kommer nog bli en fin sommar hemma i Sverige.

Sjalvklart har jag nya reseplaner, men inget kommer bli bestamt forran jag vet att jag har pengar till det. Det som lockar nu ar Europa. Ta motorcykelkorkort och utforska alla horn av min egna kontinent. Vi far se vad som hander. Hemma i Sverige kommer jag nog bli en stund i alla fall, ett ar antagligen. Kanske nagra smaresor nar jag kan.

Jag kommer sakna Koh Tao, jag kommer sakna vadret, havet, och New Way. Alla manniskor pa New Way har blivit som en familj for mig, jag haller de alla hogt och kommer alltid minnas tiden har med ett stort leende och saknad. Det ar otroligt sa manga fantastiska manniskor som finns i varlden, och hur manga av dem som fastnat pa Koh Tao. Vilken tid jag haft. Helt underbar.

Men, hej, Sverige! Vi syns pa sondag klockan 20:00!

Lämna en kommentar