Bokat lite mer…

5.4.2013

Nu hander det saker helt plotsligt! Jag och Sara har namligen bokat vara flygbiljetter till Filippinerna. Vi kommer aka fran Kuala Lumpur (Malaysia) den 24 april, och komma tillbaka till Malaysia den 15 maj. Under denna tiden i Filippinerna kommer vi forsoka hinna med att upptacka livet bade over och under ytan och jag ser verkligen fram emot denna lilla resa. Vi kommer aven ha ett helt dygn i Singapore pa vagen hem sa vi kommer hinna stanna i den staden ocksa, for man far namligen lamna den flygplatsen 🙂

Detta betyder ocksa att vi kommer gora klart vara divemaster kurser nasta vecka. Vi kunde ju vart klara for flera manader sen men vi har dragit ut pa det sa lange vi kunnat, det ar skont att inte ha nagra ansvar, och varken jag eller Sara kanner direkt att vi vill jobba med det, men det har varit en otroligt intressant utbildning och det kommer detfinitivt komma till hands pa dyksemestrar – ska man dyka, sa ska man val dyka professionellt? Och vem vet, i framtiden kanske jag gar tillbaka till att jobba med det?

Narmsta jobb som kommer ar dock hemma i Sverige, for jag har fatt bekraftat av Posten i Vasastan’s chef att jag ar mer an valkommen tillbaka i sommar for att aterigen jobba som budbilschauffor och cykelbrevbarare nagra manader. Tyckte faktiskt om Posten, och det ska bli kul att fa komma hem till alla man alskar, aven om jag kommer verkligen, verkligen sakna Koh Tao.

1 tanke på “Bokat lite mer…

  1. Hej!
    Tack för svaren igen! Här kommer jag med lite fler jobbiga frågor haha 😉
    Hur gör man med visum och tillstånd osv? Vad behöver man? När/hur fixar man det?
    Hur är det med boende? Är det lätt att fixa på plats? Vad kostar det (ca)?

Lämna en kommentar